يکشنبه 10 مهر ماه 1401 ساعت 07:01
وب سايت مرکزي
اطلاعيه ها /
اطلاعيه ها
قابل توجه پذيرفته شدگان کنکور سراسري 1401 مجتمع آموزش عالي بم / چهارشنبه 30 شهريور 1401 / اطلاعيه ها / منبع خبر []/ مرجع خبر []

قابل توجه پذيرفته شدگان جديدالورود مجتمع آموزش عالي بم در سال تحصيلي 1402-1401

دانشجويان محترم، ضمن تبريک قبولي در مجتمع آموزش عالي بم، به استحضار مي رساند اين اطلاعيه را به طور کامل مطالعه نماييد و حتما براي اطلاع سريع از آخرين خبرها در کانال اطلاع رساني ايتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/3752263873C96101b9d03عضو شويد.

جهت انجام پذيرش غيرحضوري (اينترنتي) از روز  شنبه مورخ 02/07/1401 تا روز پنج شنبه مورخ 07/07/1401 به سيستم جامع آموزشي گلستان به نشاني www.edu.bam.ac.ir (ترجيحا با مرورگر internet explorer) مراجعه و ثبت نام نمايند. دانشجويان محترم جهت ورود به سيستم جامع آموزشي گلستان نياز به شناسه کاربري و گذرواژه دارند. براي پذيرفته شدگان شماره کاربري و گذرواژه به صورت ذيل تعريف شده است. عدم ثبت نام اينترنتي در موعد مقرر به منزله ي انصراف بوده و عواقب آن بر عهده ي دانشجو مي باشد.


 

           تذکرات:

·         بنا بر اطلاعيه ي سازمان سنجش، با توجه به برگزاري امتحانات جبراني در نيمه دوم شهريور ماه در صورتي که پذيرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام موفق به ارائه گواهي پيش‌دانشگاهي و يا پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه نگردند، از آنان تعهدي مبني بر ارائه گواهي پيش‌دانشگاهي‌ و يا پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه تا تاريخ‌ 1401/07/30 به موسسه محل قبولي اخذ خواهد شد. بديهي است در صورت عدم ارائه گواهي مذکور تا تاريخ 1401/07/30 قبولي آنان لغو مي‌گردد. فرم تعهد نامه را از اينجا دانلودنموده و پس از تکميل به جاي فايل مدرک پيش دانشگاهي و يا پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه آپلود نماييد.

·         دانشجوياني که از دوره ي دبيرستان خود درس باقيمانده دارند و در شهريور ماه قادر به گذراندن آن نشده اند اجازه ي ثبت نام ندارند.

قابل توجه دانشجويان پسر:
درصورت داشتن کارت معافيت يا پايان خدمت ، اسکن آنرا جهت بارگزاري در هنگام ثبت نام غير حضوري آماده نماييد
در غير اينصورت به طريق زير عمل کنيد

    1- به سامانه سخا به آدرس http://sakha.epolice.ir مراجعه نماييد

    2 - در ابتدا صفحه سامانه سخا بروي ثبت نام کليک نماييد و کلمه عبور دلخواه خود را ثبت نماييد
    3  -پس از ثبت کلمه عبور مجددا به سامانه سخا مراجعه و با جاي‌گذاري شماره ملي و کلمه عبور و کليک بروي دکمه ورود به سامانه سخا وارد ميشويد

    4 - در ابتداي ورود در سمت راست صفحه گزينه وظيفه عمومي را کليک و سپس درخواست معافيت تحصيلي داخلي را انتخاب و فرم باز شده را تکميل نماييد

    5 -
گزارش خروجي حاصل از فرم تکميل شده را ذخيره و به عنوان وضعيت نظام وظيفه خود هنگام ثبت نام بارگزاري نماييد

           مدارک لازم جهت ثبت نام غيرحضوري:

            1-     فايل اسکن شناسنامه و کارت ملي

           2-     فايل اسکن اصل مدرک پيش دانشگاهي و يا پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه يا گواهي موقت آن ها

           3-     فايل اسکن اصل ريز نمرات ديپلم و پيش دانشگاهي يا فايل اسکن اصل کارنامه تحصيلي سه ساله آخر دبيرستان (پايه دهم تا دوازدهم)

           4-     فايل اسکن مدرکي دال بر وضعيت نظام وظيفه ويژه ي برادران

          5-    در صورت نداشتن مدرک پيش دانشگاهي و يا پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه، فايل اسکن فرم تعهد نامه ويژه ي دانشجوياني که قادر به ارائه گواهي پيش‌دانشگاهي
      و يا گواهي پايان تحصيلات ‌‌دوره دوم متوسطه
نشده اند. (جهت دريافت فرم اينجا کليک کنيد)


مراحل ثبت نام غير حضوري:

 

1-کليکhttp://edu.bam.ac.ir
2-
کليک روي گزينه ورود به سيستم
3-
شناسه کاربري:شماره داوطلبيa011
4-
گذرواژه:کد ملي
5-
واردکردن کد مشخص شده
6-
کليک روي گزينه ورود
7-
درصفحه بازشده درهر سطر روي کلمه انتخاب کليک و نسبت به تکميل يا بارگزاري آن اقدام و بعد از تکميل حتما روي گزينه اصلاح يا اعمال تغييرات کليک نماييد.

اقدامات لازم پس از تکميل ثبت نام غير حضوري و پذيرش  توسط آموزش مجتمع

تذکر مهم: پس از تکميل ثبت نام غير حضوري و پذيرش توسط آموزش مجتمع، جهت ورود به سامانه گلستان  شماره کاربري را شماره دانشجويي و گذر واژه خود را کدملي قرار دهيد

1-     روند درخواست خوابگاه از طريق سامانه گلستان 

سامانه گلستان-پيشخوان خدمت-درخواست بررسي مشکلات آموزشي-کليک روي درخواست جديدنوع درخواست رادرخواست خوابگاه قرار دهيدترم درخواست را  4011 قرار دهيد-در خلاصه خواست تقاضاي خوابگاه براي ترم 4011 مکتوب نماييد-کليک بروي دکمه ايجاد-بازگشت به ييشخوان خدمت و کليک بروي اولين آيکون سمت چپ (تعهد نامه) سپس کليک بروي ذره بين و کليک بروي کلمه تاييد-بازگشت به ييشخوان خدمت وکليک بروي تيک سبزو سپس کليک بروي تاييد و ارسال

           2-     روند درخواست کارت دانشجويي از طريق سامانه گلستان

الف) سامانه گلستان-پيشخوان خدمت-کارت دانشجويي-درخواست جديد-نوع درخواست را انتخاب کنيد(کارت جديد)-در پايان مرحله اول بروي دکمه ايجاد کليک کنيد
ب) پيشخوان خدمت-کليک بروي آيکون آبي-پرداخت هزينه
ج) پيشخوان خدمت-کليک بروي تيک سبز-کليک بروي دکمه تاييد و ارسال


3-     مدارک مورد نياز جهت تشکيل پرونده

·         اصل گواهي موقت ديپلم يا اصل مدرک ديپلم براي  نظام 6-3-3        

                ·           اصل گواهي موقت ديپلم يا اصل مدرک ديپلم براي  نظام قديم

                ·         اصل گواهي موقت ديپلم يا اصل مدرک ديپلم براي  نظام جديد سالي واحدي

                ·         اصل گواهي موقت پيش دانشگاهي يا اصل مدرک پيش دانشگاهي براي  نظام جديد سالي واحدي

                ·         اصل گواهي موقت پيش دانشگاهي يا اصل مدرک کارداني پيوسته براي دانش اموزان سالي واحدي هنرستانها

                ·         اصل ريز نمرات ديپلم ( هر سه نظام) و اصل ريز نمرات پيش دانشگاهي(نظام سالي واحدي)

                ·         مهر و امضاي مدير پيش دانشگاهي/دبيرستان/هنرستان در مدارک فوق الزاميست

                ·         ارائه مکتوب کد رهگيري حاصل از درخواست تاييديه تحصيلي براي مدارک ديپلم
            و پيش دانشگاهي (مخصوص سالي /ترمي واحدي ) در سامانه
https://emt.medu.ir

                ·         6 قطعه عکس  4×3 مربوط به سال جاري

                ·         کپي  کارت ملي و شناسنامه از تمام صفحات به همراه ارائه اصل

                ·         کپي دفترچه بيمه در صورت دارا بودن

                ·         مدرک نظام وظيفه مخصوص برادران- ارائه کپي و اصل کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت - ارائه گزارش خروجي حاصل از ثبت نام در سامانه سخا

مراسم استقبال و تخصيص خوابگاه به نو دانشجويان: شنبه 9 مهرماه ساختمان خوارزمي

شروع کلاسها: 10 مهرماه




کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به مجتمع آموزشی بم می باشد
Copyright @2012-2022 Bam University. All rights reserved.