يکشنبه 4 آبان ماه 1399 ساعت 05:00
وب سايت مرکزي
اطلاعيه ها /
اطلاعيه ها
انجام امور دانشجويي بصورت غير حضوري / دوشنبه 31 شهريور 1399 / اطلاعيه ها / منبع خبر []/ مرجع خبر []

جهت سلامتي و رفاه حال دانشجويان  گرامي، تمام  فعاليت­ها و درخواست­هاي  دانشجويان  در مجتمع آموزش عالي بم از اين  به  بعد و تا اطلاع ثانوي به شکل زير و کاملا غير حضوري  قابل اجرا مي ­باشد.

ثبت نام دانشجو

بارگزاري مدارک براي دانشجويان جديد الورود از طريق سامانه گلستان به آدرسedu.bam.ac.ir مي باشد و ساير اطلاع رساني­ها در خصوص دانشجويان جديد الورود متعاقبا اعلام ميگردد

کلاسهاي آموزشي

برگزاري  کلاسهاي آموزشي از طريق  سامانه آموزش مجازي به ادرس lms.bam.ac.ir/moodleصورت مي­پذيرد.

 

صدور گواهي اشتغال به تحصيل

مرحله اول :کليک بروي گزينه  گواهي اشتغال به تحصيل از طريق پيشخوان خدمت در سامانه گلستان

مرحله دوم: کليک بروي  درخواست جديد  - تکميل فرم - بررسي تغييرات  و ايجاد

مرحله سوم: تاييد توسط مدير کل اموزش

مرحله چهارم: چاپ  گواهي اشتغال به تحصيل توسط دانشجو

انصراف از تحصيل

مرحله اول :کليک بروي گزينه  درخواست بررسي مشکلات آموزشي از طريق پيشخوان خدمت در سامانه گلستان

مرحله دوم: کليک بروي  درخواست جديد

مرحله سوم: پس از کليک در صفحه باز شده  نوع درخواست  را درخواست انصراف از تحصيل قرار دهيد

مرحله چهارم:  در درخواست 1 درخواست  خود را  با ذکر دلايل مکتوب کنيد.

مرحله پنجم:  در پايان بررسي تغييرات و ايجاد  را کليک نماييد.

مرحله ششم: با شماره تلفن 034-44210369 تماس و موضوع را اطلاع رساني فرماييد.

کارآموزي

مرحله اول :کليک بروي گزينه  درخواست  کارآموزي از طريق پيشخوان خدمت در سامانه گلستان

مرحله دوم: کليک بروي  درخواست جديد

مرحله سوم: پس از کليک در صفحه باز شده  فرم را پر نماييد.

مرحله چهارم:  در پايان بررسي تغييرات و ايجاد  را کليک نماييد.

فارغ التحصيلي

مرحله اول :کليک بروي گزينه  فارغ التحصيلي از طريق پيشخوان خدمت در سامانه گلستان

مرحله دوم: کليک بروي  درخواست جديد

مرحله سوم: پس از کليک در صفحه باز شده  نوع درخواست  را فارغ التحصيلي  يا  فارغ التحصيلي

در مقطع کارداني(مخصوص دانشجويان کارشناسي که تقاضاي مدرک کارداني دارند) قرار دهيد

مرحله چهارم:  در پايان بررسي تغييرات و ايجاد  را کليک نماييد.

مرحله  پنجم: با شماره تلفن 034-44210369 تماس و موضوع را اطلاع رساني فرماييد.

ارسال مدارک فارغ التحصيلي و ساير مدارک مورد نياز

پس از انجام مراحل فارغ التحصيلي و يا  ساير موارد  مشابه  جهت تحويل مدرک مورد نياز بصورت فيزيکي مراحل زير  اجرا نماييد.

مرحله اول:  کليک بروي گزينه  ارسال مدارک فارغ التحصيلي از طريق پيشخوان خدمت در سامانه گلستان

مرحله دوم: کليک بروي  درخواست جديد

مرحله سوم:  نوع دريافت را دريافت فيزيکي  قرار دهيد و سپس بررسي تغييرات  و ايجاد  را کليک نماييد.

مرحله چهارم:  تاييد توسط کارشناسان آموزش(034-44210371)

مرحله پنجم: مجددا بروي گزينه ارسال مدارک فارغ التحصيلي کليک نماييد تا صفحه اي جهت پرداخت مبلغ  اعمال شده باز شود. پس از پرداخت بصورت الکترونيکي اطلاع رساني نماييد(034-44210371 )

ارسال نامه ابطال معافيت تحصيلي براي دانشجويان پسربه پليس +10 توسط مجتمع انجام مي شود(034-44210371 )

درخواست انتقالي ، ميهماني  و انتقال توام با تغيير رشته

اين نوع درخواستها بايد  از طريق سامانه سجاد  و در  موعد مقرر باشد. چنانچه دانشجويي نتواند در موعد مقرر در سامانه سجاد اقدام نمايد مي تواند  از طريق ايميلهاي ذيل نسبت به ارسال درخواست خود و مدارک مورد نياز  اقدام نمايد. بديهي است درخواست از طريق سامانه سجاد  در اولويت قرار مي گيرد.

 math@bam.ac.ir مخصوص دانشجويان دانشکده رياضي و گردشگري

fani@bam.ac.ir   مخصوص دانشجويان فني مهندسي

 ارسال مدارک خودخوان و  پروژه  نيز از طريق ايميل هاي فوق  مي باشد.

 براي حل ساير مشکلات اموزشي  از طريق سيستم گلستان  از طريق مسير دانشجو- درخواست­ها- تقاضاي بررسي مسائل آموزشي دانشجو اقدام نماييد. در اين قسمت تاييد دانشجو(بلي) و کليک بروي گزينه اعمال تغييرات ضروري است.

در ضمن براي پيگيري ساير مشکلات خود در ساعات اداري مي توانيد  از طريق شماره تلفنهاي موجود در وب سايت مجتمع در قسمت روابط عمومي- تلفن هاي ضروري اقدام نماييد.

معاونت آموزشي مجتمع آموزش عالي بم


کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به مجتمع آموزشی بم می باشد
Copyright @2012-2020 Bam University. All rights reserved.